JA,VI KAN !

Hverdagsbalanse - Sunnhet - Velvære - Innsikt - Planlegge - Selvledelse - Valg - Mental trening - Energi - Motivasjon - Matvaner - Lev bedre - Inspirasjon - Ta ansvar - Mestring - Naturlig mat - Endringsprosesser - Tenke nytt - Bevisstgjøring - Ønske - Vilje - Handling - Mat som medisin - Suksess - Stolthet - Glede - Alternativer...................

onsdag 14. januar 2015

"CLEAN EATING" - bølge i 2015 ?

CLEAN EATING 
på menyen i 2015.
Mitt satsingsområde for dette året er at
  80% av mat og drikke skal være rene produkter. 
 Nå skal jeg gå målbevisst,og aktivt  til verks for å redusere inntaket av bearbeidet mat i kostholdet.
Jeg hverken vil eller tørr 
utsette meg mer, og lengre for helsefarlig 
trans-fettsyrer, 
tilsetningsstoffer,
konserveringsmidler, 
store mengder salt,
fargestoffer +++ 
Jeg er lei av mat-industriens  matfusk !!!
"Clean eating handler om å ha oversikt og  kontroll på hva det er jeg egentlig spiser. 
Nå lager jeg også majones og pesto selv;
 Lett,går raskt og det SMAKER !!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar